Mnohé príspevky na Instagrame sú nevýrazné. Popisok sa skladá z niekoľkých emoji alebo textov, ktoré boli použité 1000 krát. Skvelé popisy na Instagram vám umožňujú vyčnievať z davu a rozvíjať lojálne sledovanie. Ukazuje, že ste iní a vynaložili ste úsilie na váš obsah, ktorý užívatelia ocenia.
Tiež bolo dokázané, že až 82% zákazníkov sa cíti viac prepojených a zapája sa do značiek, ktoré produkujú vlastný obsah. Ak v dôsledku toho dostanete viac aktivít, vaše príspevky budú s väčšou pravdepodobnosťou zdieľané algoritmom Instagramu.

instagram

Nápady na popisy
Teraz, keď chápete, prečo sú titulky kľúčové pre vašu stratégiu Instagram, poďme sa ponoriť do praktických spôsobov, ako ich môžete začať vytvárať.
1. Požiadajte sledovateľov, aby označili priateľa
Ľudia používajú sociálne siete, aby boli viac sociálni. Je prirodzené, že chcete zdieľať obsah s priateľmi a to môžete využiť vo svojom texte na Instagrame. Jediné, čo musíte urobiť, je jednoducho požiadať vašich sledovateľov, aby označili priateľa, ktorý by sa o zdieľanie postaral. Táto myšlienka vytvára reťazový efekt a láka používateľov, ktorí boli označení, aby urobili to isté.

2. Zachyťte pozornosť rozprávaním
Príbehy patria medzi najlepšie spôsoby, ako vytvoriť emocionálne spojenie s vaším publikom. Príbeh môžete rozprávať jedným z troch spôsobov:

  • Zdieľanie príbehu, ktorý ste zažili sami
  • Používanie príbehu inej osoby
  • Vytvorenie fiktívneho príbehu, ktorý sa týka vášho obsahu

3. Položte otázku
Možno najjednoduchšie, ale najslávnejšie nápady na popis na Instagram kladú otázku. Predstavte si, že spustíte stránku s finančnými nástrojmi  a uverejníte na Instagrame informácie o tipoch na šetrenie peňazí. Môžete si vytvoriť titulok: ,,Aký je váš obľúbený tip?“ Používatelia odpovedia tým, čo považujú za najužitočnejšie.
Ďalším spôsobom, ako môžete použiť  túto formu popisu Instagram, je nahrať viac fotiek a spýtať sa, ktorá z vybraných možnosti je ich najobľúbenejšia.

aplikace instagram

4. Pridajte emoji, aby dodali vašim popisom život
Obraz môže znamenať tisíc slov, alebo v tomto prípade emoji. Každé emoji má určitý význam. V dnešnom svete sa používajú rovnako ako interpunkcia. Štúdia zistila, že 48,9% dospelého internetu používa emoji na sociálnych médiách a pri písaní textov.