•         Dobrá ekonomika by mala slúžiť k tomu, aby výrobcov motivovala k mnohým variantám, výhodám, možnostiam, nápadom, ako rozšíriť náš trh o zaujímavý a kvalitný tovar. Lenže v tomto dnešnom ekonomickom systéme víťazí predovšetkým reklama, meno a zmýšľanie typu kto z koho. Dnešné firmy a spoločnosti teda nemajú na výber. Majú rozohratú hru. Treba myslieť hlavne na reklamu a marketing. Všetko ostatné ide žiaľ bokom. Zmýšľanie typu- Prekonám kvalitou konkurenciu? Prekonám originalitou a nápadmi? Takéto zmýšľanie je už žiaľ zastaralé. A preto to tak aj vyzerá. Z reklám na každom kroku sme už otrávení, no výrobky nám vydržia 2 roky.

budova
•         Zároveň sa vytvára nezdravé marketingové prostredie, na trhu sa objavuje plytkosť. Niektorí ľudia nakupujú to, čo vôbec nepotrebujú. Prestávajú používať vlastnú predstavivosť a zdravý rozum. Ktorá značka práve letí, takú musia mať. A je jedno, či to vôbec potrebujú a či im to pomôže rozvíjať svojho ducha. Výrobcovia toto veľmi dobre vedia. Takže prestanú rozýšlať štýlom- Pomôže tento produkt ľudstvu? Pomôže produkt zdraviu? Bude vhodný pre budúcnosť a naše deti? Začnú rozmýšlaľ hlavne nad tým, ako plytký produkt presláviť pomocou reklamy a marketingu. Takže sa kľudne môže stať že budeme kupovať veci, ktoré nás nijakým spôsobom ako spoločnosť nerozvíjajú.

obchod

•         Investori takisto vyhľadávajú hlavne produkty, ktoré sú v kurze. Takisto značky, ktoré sú " in ". Takýmto spôsobom sa začne z násho ekonomického trhu vytrácať originalita a revolúčné nápady, ktoré by nás posunuli ako spoločnosť vpred.

otázky

•         Správna ekonomika by mala slúžiť takisto k tomu, aby výrobcovia ľudí inšpirovali a spravili im radosť z toho, že existujú spoločnosti, ktoré nás dokážu zásobovať pre nás potrebnými a využiteľnými produktami, ktoré my nedokážeme vyrobiť, alebo na ich výrobu nemáme čas. Ekonomika musí občanom zabezpečiť predovšetkým užitočný a potrebný tovar.