Keď si vybrať stravu, tak kvalitnú. Podporte svoje zdravie a imunitu www.sublimax.sk/do-kuchyne-aj-lekarnicky-/ výberom vhodných potravín s vysokou nutričnou hodnotou.

chléb

Losos
Mastné ryby ako losos, sardinky obsahujú bielkoviny, ktoré vám dodajú energiu a vy budete dlhšie sýty. Obsahujú tiež zdravé tuky najmä omega-3 mastné kyseliny, ktoré pomáhajú udržiavať vaše srdce zdravé a pôsobia protizápalovo. Tiež dodávajú rozjasňujú pokožku.

Aloe
Je dostať kúpiť aj výťažok z tejto rastlinky vo forme nápoja. Aloe má liečivé, zdravotné a kozmetické benefity. Je bohaté na vitamíny A, C a E, vitamín B12, kyselinu listovú a cholín. Je tiež zdrojom horčíka, vápnika a zinku a 20 z 22 aminokyselín, ktoré naše telo pre svoje zdravé fungovanie potrebuje. Kyselina salicylová zmierňuje zápaly v tele. Šťavu z aloe môžete pokojne zmiešať s nejakou ovocnou šťavou pre lepšiu chuť.

Tekvicové semiačka
Sú jedny z najzdravších semiačok a preto by sme ich mali konzumovať denne. Môžu sa jesť surové alebo jemne opečené. Sú bohatým zdrojom horčíka a zinku, dvoch minerálov, ktorých nikdy nie je dostatok. Horčík pomáha uvoľniť telo, svaly, zmierniť bolesti hlavy a zápchu. Zinok je zase kľúčovým prvkom pre náš imunitný systém, zvyšuje hladinu testosterónu u mužov a zvyšuje tak libido.

Brazílske orechy
Často prehliadané, ale bohaté na selén a minerály potrebné pre štítnu žľazu, podporu imunitného systému a keďže majú aj antioxidačné účinky, pomáhajú predchádzať poškodeniu nervov a buniek voľnými radikálmi. Netreba to ale preháňať, dva orechy za deň postačujú, inak by ste si mohli privodiť zdravotné problémy.

řeřicha

Žerucha
Je plná fytonutrientov a antioxidantov, ktoré pomáhajú predchádzať chorobám a spomaľovať starnutie. Najvýznamnejším z nich je beta karotén, ktorý pomáha pri prevencii ochorení očí a niektorých druhov rakoviny. Telo ho premieňa na vitamín A. Žerucha obsahuje tiež vlákninu a vitamín K. Je tiež bohatým zdrojom vitamínu C.

Zlepšite svoje zdravie vďaka týmto potravinám
5 (100%)1